A Secret Weapon For گارانتی آواژنگ

Wiki Article

او همچنین به‌طور ضمنی گفت که تصمیم سازنده‌ی آیفون درواقع مخالفت با آزادی بیان است.

توجه داشته باشید که تنها برندهای مطرح بازار موبایل در این مطلب انتخاب شده‌اند و سازندگان کم نام و نشان و یا کم طرفدار، استفاده نشده است.

من گارانتی داشته باشم نمیخرم ? آواژنگ تا دیروز فلش گارانتی میکرد الان شاخ شده

۱۴۰۱/۰۷/۱۲ بهترین پهپادها و کوادکوپترهای بازار ایران و بررسی مشخصات آن ها

آدرس: ﺗﻬﺮان، ﺧﯿﺎﺑﺎن ﺷﻬﯿﺪ ﺑﻬﺸﺘﻰ، ﺧﯿﺎﺑﺎن ﺳﺮاﻓﺮاز، ﮐﻮﭼﻪ ﺳﻮم، ﭘﻼک ۱۲

با افزایش فشار بر متا به‌دلیل سرمایه‌گذاری سنگین روی متاورس، منبعی آگاه از احتمال استعفای مارک زاکربرگ در سال ۲۰۲۳ خبر می‌دهد. سخنگوی متا این ادعا را تکذیب کرده است.

براساس اعلام سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : براساس مفاد آیین نامه قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان تمامی شرکت های خارجی و نمایندگان رسمی آنها در صورت اقدام به واردات کالاهای مصرفی بادوام که نیاز به خدمات پس از فروش دارند مکلفند متناسب با میزان و گستره توزیع کالاهای خود مراکز سرویسو شبکه خدمات پس از فروش مطابق ضوابط آیین نامه های مرتبط ایجاد نمایند.

بررسی بازار ارزهای دیجیتال حاکی از افت چشمگیر بیت‌کوین و اتریوم در روز جمعه است که به گفته کاشناسان می‌توانند دورخیزی برای جهش به پله‌های بالاتر باشد.

مشتری گرامی با سپاس فراوان از انتخاب و اعتماد شما درخصوص تهیه دستگاه تحت پوشش ضمانت شرکت آونگ، امیدواریم شایسته اعتماد شما باشیم و همواره در هر لحظه پشتیبان محصولات شما بوده و آسایش خاطر شما را تامین نمائیم.

خرابی ناشی از اتصال به دستگاه‌ها و لوازم جانبی غیراصل، ‌با تشخیص کارشناسان فنی، شامل خدمات و ضمانت نمی‌شود.

دستکاری گارانتی آواژنگ اطلاعات، شماره سریال محصول و لیبل الصاق شده برروی دستگاه.

آواژنگ با برگزاری کلاس های آموزشی مداوم برای پرسنل شرکت و مراکز مجاز خدمات پس از فروش، اعزام همکاران به گذراندن دوره ها در محل شرکت های سازنده محصولات و یا دعوت از اساتید معتبر داخلی و خارجی، گامی در جهت نهادینه کردن دانش محوری همه همکاران مطابق با علم روز بر می دارد.

و مسئولیت تهیه نسخه پشتیبان و محافظت به عهده مشتری خواهد بود. همچنین خدمات نرم‌افزاری شامل ضمانت نمی‌گردد.

همچنین، نشانه ضمانت بر روی کالا براساس هولوگرام الصاق شده و سریال کالا می‌باشد.

Report this wiki page